Monday, November 24, 2008

Halloween Party





Apalah costume yang sesuai untuk aku ya? Maklumlah, I've never been to one before… all my knowledge about Halloween is that it’s a festival has something to do with ghosts and pumpkins… jadi aku tak de idea nak pakai apa? Mmmm….
Finally…

Costume aku!

Kami tiba lewat sikit pada orang lain, masa kami sampai party dah start. Tengah penyampaian hadiah untuk constume terbaik.

No. 1 = Dark Vader
No. 2 = Modern Reggae
No. 3 = Chitara


Bukan setakat tu je, dia orang ada juga pertandingan labu creative.

Ini antara labu yang dipertandingkan.
Tapi siapa yang menang aku tak berapa pasti :)


Semua orang dengan costume masing-masing.


Ada jugak mereka yang bertanyakan pendapat aku tentang party ni, "Adakah seperti yang aku jangkakan?" Bagi aku ya lah kot... sebab yang aku tahu semua orang pakai costume.




This year’s Halloween in Lubbock is my first Halloween ever!

9 comments:

lynn said...

OMG....is that you sis? You look so gorgeous in that costume....huahauahuah.

juliana.senawi said...

“Julie AKA Gothic the Dark Witch”. I not sure about the combinations of my costume tapi boleh lah kot hehehehehe

lynn said...

Heh....why is pumpkin been ironically related to da ghosta...i'm wondering. But a nice combination of orange-darkish (pumpkin-ghosta.

MsZ said...

julie...

kewl bebeh ;)

ainzoo said...

mana labu yg lambang ttu tu? lupa buh ke?

Unknown said...

Woah! Awesome...that costume suits u great!

juliana.senawi said...

Chempaka,

rasanya diorg percaya yg 'head of vegetable' boleh frigten off any superstitions.

Tahu pasal Jack-O-Lantern?; kira bomoh diorg yg cuba nak bunuh devil tp kena curse condemning him to forever wonder the earth with the only light he had.Jadi kalaulah devil cari Jack dan jumpa yg di curve pada 'head of the vegetable' takut lah dia.

Pumpkin ni pulak associated with Halloween in North America. Bukan apa sebab senang nak dapat dan senang pulak nak di curve :)

juliana.senawi said...

Ain,

Itu TTU labu sudah jadi pie daaa... tak sempat nak bubuh

juliana.senawi said...

Ida & Meon,

Thanks atas sokongan kalian. Ni costume halloween pertama aku sokongan kalian amat bermakna :)