Tuesday, January 27, 2009

White Elephant Party

(Kisah… Dec. 20, 08)

Ini tak adil! Kita kena ubah rules … apa tak nya, dah 3 kali hadiah aku kena curi!

Sekarang ni masih dalam mood Christmas… ada party kat rumah Julie Parlos, ramai juga yang datang walaupun dah ramai juga yang balik kampong nak sambut raya.

Kat party ni ada game… yang mana semua orang yang hadir kena bawa hadiah yang berharga dalam lingkungan USD 10 – USD 20. Bila sampai je rumah ni semua kena letak hadiah kat bawah pokok krismas yang kami hias beramai-ramai. Setiap orang akan cabut nombor… bermula dari no. 1 dan seterusnya. Ok… bila sampai giliran nombor kita, ambik hadiah dah buka kat situ dan bila giliran seterusnya dipanggil orang yang berikutnya tu ada pilihan samada nak curi hadiah orang-orang yg dah buka hadiah dia atau pun ambik hadiah yang masih berbungkus di bawah pokok. Syarat yang ada… hadiah yang sama hanya boleh dicuri 2 kali. Paham ke maksudnya ni?


Anyway, apa yang terjadi kat aku lain pulak… dah 3 kali hadiah aku di curi… tu yang buat aku tak puas hari tu.

Hadiah pertama aku dan dicuri oleh Hugo

Hadiah kedua aku dan di curi oleh Donna...


Hadiah ketiga aku dan di curi oleh Becky ... huh...


Lastly ni hadiah aku bawa pulang…

Aku pulak curi yang Zarul punya hehehehe...

No comments: